Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pakt sa đavolom

Komentari (99) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 16 avgust 2011 13:46
Lajavi
Jedna od najboljih kolumna (analiza) autora u poslednje vreme. Ovu analizu, uz određenu redigovanje pripadnici sadašnjeg (ali i budućeg) establišmenta, posebno ljudi u kabinetima predsednika, premijera (savetnici), bi trebalo da OKAČE O ZID svojih kancelarija, i pri svakom dolasku na posao da je čitaju, ne bi li im nešto od nje došlo do ganglija.
Preporuke:
159
31
2 utorak, 16 avgust 2011 14:06
MP
Đorđe je postavio nekoliko suštinskih pitanja.Zašto se nacionalne frekvencije nisu koristile za normalnu državnu politiku?Zato što to nije bilo u interesu političara koji su tada bili na vlasti.Zašto današnji političari na vlasti sada pevaju drugu "pesmu"?Zato što im je jasno da se narod budi.Ukapirali su da Mubarak i Kameron nikako nisu izuzetci već pravilo.Zašto Nemačka i Francuska u Srbiji ne vide gotovo nikakav interes?zato što je Srbija 0,02 evropskog BDP.Zanemarljivo smo mali.No onda se postavlja pitanje a zašto tom ubogom patuljku niko neće da pomogne (a trebalo bi tako malo u odnosu na njihove mogućnosti) ?Nismo im potrebni.Zašto uopšte moramo sa đavolom?Zato što nam je poslednjih deset godina namaknuta dužnička omča i tako smo postali obični tržišni(neoliberalni) robovi.Zašto se Nikolić razlikuje od Đinđića(Tadića) i Koštunice?Zato što Koštunica i Đinđić(Tadić) JESU pokazali elementarnu nedržavotvornost a Nikolić još nije.
Preporuke:
69
52
3 utorak, 16 avgust 2011 14:09
Aca
Čime đavola uceniti, kad on od narko biznisa svaki dan zaradi jedan beogradski metro? Sveti Lazar je sačuvao obraz, a ne Kosovo.
Preporuke:
53
26
4 utorak, 16 avgust 2011 14:14
Marko Radovanović
Naravno da imamo čime da pripretimo! Problem sa nama je što smo poverovali u prazne priče tih "janjičara" da nemamo, pa se tako i ophodimo sami prema sebi. Ova sredina do te mere postaje frustrirajuća da je to nemoguće, plašim se da kad bude došlo do "otpuštanja ventila" da će revanšizam otići predaleko, baš zbog opisanih "predajemo se u startu" poteza vlasti.
Preporuke:
108
16
5 utorak, 16 avgust 2011 14:16
Veljko
Hoće li ovaj glas razuma pobuditi na akciju, ili ostati glas vapijućeg u srpskoj pustinji?
Preporuke:
110
26
6 utorak, 16 avgust 2011 14:27
Plodovi gneva
Ponovo predlažem da se spomenik Zahvalnosti Francuskoj izmesti sa Kalemegdana u dvorište francuske ambasade. Volimo Francusku kao što ona voli nas.
Preporuke:
187
13
7 utorak, 16 avgust 2011 14:30
Jagoš
Analitičar Vukadinović piše lepo sročen rezime vrlo ozbiljnih komentara koji su se pojavili u Politici (ne mogu da shvatim da ih puštaju) i na ovom sajtu.

Svi će da kleče pored Merkel.
Koštunica - nekada glavni čovek DOS-a, naravno, neće biti ni blizu da joj kaže ovo što narod misli i Vukadinović napisa.
Preporuke:
138
7
8 utorak, 16 avgust 2011 14:32
Starac Milija
Protiv đavola nemamo materijalnih aduta u ovom trenutku naše istorije. Ostaje nam nepokolebljiva vera i jedinstvo naroda i državnog rukovodstva kao moćna odbrana. Kad bismo bili jedinstveni, ništa nam ne bi mogli.
Preporuke:
92
2
9 utorak, 16 avgust 2011 14:42
Kuvar Brodski
Upravo tako, potpisujem sve. Dodao bih samo da je sada pravi momenat za ispravljanje kičme zbog okupiranosti zapadnih "prijatelja" unutrašnjim i spoljnim problemima.
Dugoročno najveći prioritet dati izradi plana i strategije za "skidanje" sa MMF-a i Svetske banke. To je najopasniji deo priče, jer su to izvori moći naših "prijatelja" pa treba biti izuzetno pametan i oprezan (i imati vrhunsku kontrašpijunažu). Odgovor imperije će biti podgrevanje (verovatno međunacionalnih) sukoba u Srbiji kako bi dobili povod da primene silu sami ili da gurnu komšiluk na nas. Neophodan nam je saveznik iz redova zapadnih sila. Nemačka bi bila idealna zbog strateške povezanosti sa Rusijom, geografskog položaja i uticaja koji ima na Mađare i Hrvate. TO je posao za stratege i diplomatiju. Momentalno ukinuti propise, zakone i ugovore koji nanose štetu građanima ili nisu u skladu sa mentalitetom naroda. Ultimativno tražiti poštovanje prava Srba u okruženju i ako treba zatrpati MSP tužbama. Polako, pametno i hrabro!
Preporuke:
73
11
10 utorak, 16 avgust 2011 14:43
Milko Grbović
Pomalo neskormno zaključujem da sam pomogao g: Vukaidnoviću da dođe do ove formulacije o paktu sa đavolom, onom svojom pesmom Koštunici:

Oni koji tikve sa đavolom sade
svoju dušu mežu na tešku robiju
al' to shvate kasno, na kraju balade
kada im se redom o glavu obiju.

Niko ništa nije naučio iz njegovog jadnog i ogavnog primera.
Preporuke:
31
31
11 utorak, 16 avgust 2011 14:48
Sajber Mileva
Simptomatična stvar: Đilas 3 godine govori da njegov resor nije politika nego svakodnevni život sugrađana, komunalni problemi, most itd.
I najednom- sada se i on obraća Jevropi Tiranki...
Čudno.
Osim što se bliže izbori, i, (nadam se) smena u državi, možda se i u žutom jatu nešto kuva?
*
Željko Pinković je galamio da ima mngo dokaza za marifetluke bivše braće na našim prostorima.
Sada, kada su mu vratili jahtu, on će to da zaboravi.
A neko bi trebalo da ga podseti.
Makar pravosudni organi.
Jer, na sav glas pričati da imaš dokaze o krivičnim delima nečijim, pa ih prećutati, to je već krivično delo.
Preporuke:
82
13
12 utorak, 16 avgust 2011 14:49
Siniša Stefanović
"Nije to uvek jednostavno utvrditi, ali u ovom slučaju, na svu sreću, postoji jedan lako proverljivi test."

Što se mene tiče test za g. Jeremića se sastoji u sledećem:

1. Da ode na sajt "svojeg" ministarstva
2. da se uveri, klikom mišem na baner KOSOVO I METOHIJA-DOKUMENTI, da je najsvežiji dokument iz 2008. godine
3. da objasni javnosti zbog čega je to tako
4. da objavi svoj "pristupni" govor sa FPN (Istok i zapad, Sveti Sava, da mu osvežim pamćenje)
5. da objavi predloge rezolucije za Generalnu skupštinu UN, prvi kojeg je odobrila Skupština i kojeg je onoliko nudio svakome ko na ovome svetu ima diplomatski pasoš, te drugi kojeg je, mimo ustavnih ovlaštenja Boris Tadić ugovorio sa Ketrin Ešton
6. da Budu objavljeni originali na engleskom jeziku - u smislu pravne snage i pojedinačnih formulacija jedini validni - a prevodi po izboru (u posedu sam prevoda sa B92)
Preporuke:
78
9
13 utorak, 16 avgust 2011 15:02
Siniša Stefanović, nastavak
U pogledu tačke 6. da kažem da mi na kraj pameti ne pada da dokumente koji bi prema zakonima ove države trebalo da budu dostupni na sajtu resornog ministarstva tražim bilo gde na mreži.

Da zaključim: posebno me zanima da na sajtu našeg ministarstva inostranih dela dođem do dokumenta u kojem bih pronašao tačnu formulaciju koja se odnosi na odgovornost za rat iz mart-juna 1999, tj. da li iz tog dokumenta može nedvosmisleno da se utvrdi da se radilo o agresiji NATO?

Ima još tu zanimljivih formulacija, ako se ne varam.


Mi treba da razmišljamo i vrednujemo samo i jedino prema dokumentima na čiji sadržaj, uostalom, imamo sva zakonska prava. Ako li neko ima te dokumente na engleskom, moja je adresa poznata redakciji.
Preporuke:
51
9
14 utorak, 16 avgust 2011 15:03
Kuvar Brodski
Za Starca Miliju:
Potpuno ste u pravu. Prilikom nereda u Britaniji primetio sam da su novinari, policajci, građani, političari, javne ličnosti masovno rabili rečenicu: "Moramo da obnovimo DUH ZAJEDNICE."
Naš javni prostor vapi za tim ili sličnim rečima, ali nema ko da ih govori (makar od ovih kojima se posvećuje, tj. kupuje pažnja).
Preporuke:
54
1
15 utorak, 16 avgust 2011 15:07
Saglasnost
Smatram da je gospodin Vukadinovic jedan od veoma rekih politickih analiticara koji vrlo dokumentovano, ozbiljno i nepristrasno ocenjuje nasu situaciju i medjunarodni polozaj. Zar ne bi on mogao biti jedan od spoljnopolitickih savetnika u najvisim drzavnim organima? Ili je mozda nepodoban upravo zato sto otvoreno iznosi istinu. Svaka konsttacija, svaka rec i svako slovo u njegovoj analizi su na mestu. Bilo bi dobro da se makar jedan deo tih konstatacija prihvati i posluzi kao osnov za aktivnost na medjunarodnoj sceni.
Preporuke:
67
30
16 utorak, 16 avgust 2011 15:16
Miloš Kikić
Istoga dana, u istoj „Politici“ u kojoj Đorđe Vukadinović objavljuje ovaj svoj tekst u kome piše kako zapaža da već nekoliko nedelja mnogi srpski političari daju izjave koje bi, pošteno govoreći, on sam potpisao, i da bi na osnovu toga optimisti pomislili da im je konačno došlo u glavu a pesimisti bi zaključili da se bliže izbori, u toj dakle istoj „Politici“, štampanom izdanju, na strani susednoj onoj na kojoj je objavljen Vukadinovićev tekst, u rubrici „Među nama“, mi možemo da pročitamo pismo ambasadora u penziji Pavla Živkovića koji nas obaveštava između ostalog i o tome da je našim mladim diplomatama, stažistima na Akademiji „Koča Popović“ osnovanoj u samom Ministrastvu spoljnih poslova, predavač Budimir Lončar koji se poziva i iz Zagreba dolazi da im drži predavanja. Zaključite sami da li sam optimista ili pesimista u vezi svega onoga o čemu u svom tekstu piše Đorđe Vukadinović.
Preporuke:
86
14
17 utorak, 16 avgust 2011 16:14
Milutin
Nažalost, u Beogradu se uvek nađe dovoljno domaćih „janjičara“, spremnih da budu veći katolici od pape, alavih na vlast i spremnih da strancima obećaju veće ili manje koncesije u zamenu za podršku njihovom dolasku na važne pozicije.



Pogodak u CENTAR
Preporuke:
89
21
18 utorak, 16 avgust 2011 16:50
Nostradamus
Ko s djavolom tikve sadi, o glavu mu se razbijaju, staro pravilo..
Preporuke:
42
0
19 utorak, 16 avgust 2011 16:52
Bojan
Za Milutina
Taj citat ja potpisujem
Preporuke:
33
1
20 utorak, 16 avgust 2011 16:55
Vlada Kanada
Uočljiv je veliki broj negativnih preporuka komentara na članak g-dina Vukadinovića, što ranije nije bio slučaj sa NSPM. Taj broj se lako uvećava, ako se obriše sadržaja direktorijuma Temporary Internet Files i napravi refresh Internet brauzera. Izgleda da su ovaj postupak, neistomišljenici i protivnici NSPM i njegovih čitalaca i poštovalaca, počeli masovno da koriste.
Preporuke:
44
4
21 utorak, 16 avgust 2011 17:05
au mile
Žalosno je što se rasipa tolika energija na dokazivanju prava borbe za elementarni nacionalni interes (borba za teritorijalni integritet u uslovima delimične okupacije teritorija države, održavanje prijateljskih odnosa sa prijateljskim zemljama i vice versa, borba za prava naših sunarodnika u inostranstvu itd.) umesto da u vezi sa tim pitanjima vlada opšti konsenzus u društvu.
Koreni ove tragične raspolućenosti srpskog drušštva leže u početku opzicione borbe u Srbiji početkom 90-ih, kada su lideri sadašnjeg srpskog režima optuživali Slobodana Miloševića da je balkanski kasapin, agresor, sunđer koji pije krv, diktator, gospodar rata, u trenucima kada je Srbija (direktno ili indirektno) bila u ratu, čime su se pridružili horskom pevanju i jezivoj medijskoj propagandi ( koja ni danas nije obustavljena)čime su dali veliki doprinos snagama kje su mislile( i skoro uspele) da unište Srbiju. Onda su pričali kako samo treba samo da Milošević ode i Srbijom će teći med i mleko.
Preporuke:
46
2
22 utorak, 16 avgust 2011 17:08
Kosta
Kritičari gos. Vukadinovića mogu samo da crku od muke i da bezuspešno pokušavaju da ospore njegove odlične analize.
Preporuke:
52
11
23 utorak, 16 avgust 2011 17:08
O.A
Na žalost , pak sa đavolom je već uspostavnjen.....crno nam se piše!!!
Preporuke:
43
1
24 utorak, 16 avgust 2011 17:09
@MP
Nemačka i Francuska imaju OGROMAN interes u Srbiji.Da pomenem samo Tehnogas (osnovan 1929) preko koga su Nemci, tačnije njihova kompanija Messer, postali lider u Evropi u proizvodnji industrijskih gasova. A to je otprilike kao kad bi neko u Evropi stekao monopol u proizvodnji kuhinjske soli.Za Francusku, tačnije njenu privredu, izgradnja metroa u Beogradu, planirana zamena električnih brojila u čitavoj Srbiji i posao prečišćavanja voda kojim se bavi Veolia - bili bi poslovi stoleća. Sa tim bi se mogla uporediti samo izgradnja atomskih centrala koju su Francuzi planirali u siromašnoj Severnoj Africi.Te zemlje je trebalo da se zaduže kod Svetske banke da bi finansirale izvođača, francusku Arevu. Međutim sa ekonomskom krizom i Fukušimom mnogo toga se promenilo a srpska zemlja, voda, i radna snaga imaju, da ponovim, OGROMAN ZNAČAJ i za Francusku i za Nemačku.A Srbija velike mogućnosti da zahteva uravnotežen odnos prema svojim legitimnim interesima.
Preporuke:
45
5
25 utorak, 16 avgust 2011 17:11
Ivana
Biće ovo burna predizborna kampanja. Da citiram jednog pametnog čoveka: '' KO ŽIV KO MRTAV''
Preporuke:
35
0
26 utorak, 16 avgust 2011 17:12
Zoki
Nadam se da će DSS konačno da promeni strategiju svojih predizbornih kampanja , osvoji većinu u parlamentu inače nam se crno piše.
Preporuke:
69
2
27 utorak, 16 avgust 2011 17:13
Samo ovo je dovoljno
Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM
Preporuke:
41
1
28 utorak, 16 avgust 2011 17:13
au mile
Šta se posle desilo, to vidimo sada. Danas živimo u zemlji koja je uništena u svakom smislu. I dan danas stepen industrijske proizvodnje u Srbiji ne može dosegnuti onaj postignut 1998, za vreme SM! Ne hvalim Slobodana Miloševića ali to su fakti. Prividno viši standard zasnovan je na besomučnoj rasprodaji i zaduživanju. Dugove će otplaćivati naši unuci. Samo zato što su sadašnji "demokratski" lideri umislili da su Bogom dani i da je jedino dovoljno bilo to da sruše Slobodana Miloševića. Sad se naknadno dozivaju pameti i pričaju priče koje su tipa: "Evropa je nepravedna", "Nema iste aršine", "Evropa je antisrpska" itd... koje jesu tačne, ali sa naknadnom pameću posle protraćenih deset godina neznače ništa ni Srbima ni srpskom narodu. Bez vojske, bez ekonomije, bez vizije, bez jasnih nacionalnih ciljeva,bez svesti, atomizirano srpsko društvo je unakaženo toliko da sam pesimista po pitanju bilo kakvog boljitka.
Preporuke:
53
1
29 utorak, 16 avgust 2011 17:15
Jasna*
Djordje,naravno da i ovakvi devastirani i poluokupirani kakvi smo,jos uvek imamo cime da pripretimo,ali nema ko!
Sto se tice ekonomske retorzije,potseticu samo kako je Milosevic pocetkom devedesetih ovde bio ismejavan i koliko je bilo zgrazavanja zbog njegovih pozivanja na istu,a bio je potpuno u pravu.
A sto se tice pakta sa djavolom pliticara u postmilosevicevom periodu,po mom skromnom misljenju Kostunica je verovatno smatrao da ce ga moci izbeci ,(kad se stavio na celo DOsa),ali se prevario,Tadic je strasno(ostrasceno i zaljubljeno) zeleo pakt sa istim ,a Nikolicu i Vucicu danas je vec potpuno svejedno.
Preporuke:
32
11
30 utorak, 16 avgust 2011 17:22
au mile
A šta bi bilo rešenje? Okretanje našim prijateljima i ulazak u njihovu interesnu sferu. Pre svega mislim na Rusiju koja za tako nešto može imati ambicija ( ako i to nije kasno, s obzirom da od Putinovog dolaska u Srbiju nismo imali nijedan bitniji kontakt srpske i ruskle strane). Rusiju možemo privući prodajući im EPS naprimer ( ili im dati mogućnost dokapitalizacije istog) čime bi udarac na Srbiju predstavljao i udarac na ruske interese. Sigurno da neće Rusija zaratiti sa Nemačkom i Amerikom zbog Srbije, ali isto tako je sigurno da ni Nemačka neće zaratiti sa Rusijom. Time će se okončati komadanje srpske teritorije, i ostvariti pretpostavke za dalju borbu za srpske nacionalne interese. Sada, Srbija čeka (pošto smo Kosovo skoro pa "rešili") rešavanje Sandžaka i Vojvodine na kosovski način, što znači da nije daleko dan kada će se Srbija vratiti u granice koje je imala pre Balkanskih ratova.A odatle do turskog doba nije daleko. Sve to uz pomoć i zajednički rad sa našim zapadnim prijateljima.
Preporuke:
46
1
31 utorak, 16 avgust 2011 17:24
Goran Jankovic
Kao i uvek. Jasno, precizno za ceo svet razumljivo. Samo sto to nema ko da primeni.
Bravo Djordje.
Preporuke:
41
10
32 utorak, 16 avgust 2011 17:24
kiseli
Jedna od najvećih i neoprostivih grešaka ove vlasti, i to greška koja će se u narednom periodu možda upravo njima najviše lupati o glavu, jeste to što su, očigledno, emitovali poruke u tom stilu.

IZ VAŠIH USTA U BOŽIJE UŠI
Preporuke:
32
9
33 utorak, 16 avgust 2011 17:34
hmm
Svi ovi eventualni potezi lepo zvuče,ali siguran sam, neće iѕ sprovesti ni ovi što sada jašu , niti ovi što se spremaju da uskoče u sedlo a liče na Čedicu. Uopšte, jako je teško napraviti ѕaokret bez jake podrške od spolja (Rusija pre svih). Jednostavno smo previše mali da bismo bilo šta radili na svoju ruku. Da skratim, potrebna nam je politička snaga koja uživa veliku i iskrenu podršku Rusije, koja jedina od tih, uslovno rečeno antizapadnih država, ima interese na Balkanu koji se poklapaju sa srpskim.
Preporuke:
29
0
34 utorak, 16 avgust 2011 17:40
e kada
...bi ovi u vlasi ili opoziciji čitali ovakve tekstove, gde bi nam kraj bio....
Preporuke:
28
0
35 utorak, 16 avgust 2011 17:44
nataša
Ne bih želeo da umanjim vrednost teksta i razmišljenja Profesora Đorđa, ali svi mi ovo što je on rekao znamo.
Možda on to izrazi preciznije, sa preciznim argumenima, profesorski što bi se reklo, ali mi to znamo.
A znamo i još nešto.
Vlasti povuku neki koliko toliko snošljiv potez. Na primer postave pitanje u UN o Kosmetu. A onda dođe Merkelova i oni to povuku.

Svi znamo i šta treba i šta ne treba činiti, ali vlasti uvek urade ono što ne treba.

Tu se kod "ovih" ništa i nikada promeniti neće. Jeste da postoji ona "nikad ne reci nikad", ali Tadić nikada neće raditi ništa u inteeresu srpske države i naroda.
I to treba da se kaže.
Preporuke:
48
1
36 utorak, 16 avgust 2011 17:46
sećanje
propast nam ne gine, propasti nećemo
Preporuke:
23
0
37 utorak, 16 avgust 2011 18:15
Jovan London
Uz sve pohvale g. Vukadinovicu za analizu, zelim da predlozim nesto sto 'ovi ovde' imaju kao praksu na izborima: prilikom zaokruzivanja postoji lista koju popunite, nesto slicno zeljenim skolama na upisu nasih srednjoskolaca. Tako da ukoliko recimo (da hipoteticki uzmem primer u Srbiji) ja glasam za Dveri ali kao drugu opciju stavim DSS a na trecem Radikale, ukoliko Dveri ne predju cenzus, moj glas odlazi DSS-u, a ako ni oni ne udju onda Radikalima, pa tek onda, ako ni oni ne predju cenzus, deli se kako je kod nas praksa. Tako bi se izbeglo kalkulantsko glasanje za 'jake' jer 'samo oni imaju sanse da skinu ove sa vlasti' a sastav parlamenta bi u mnogome bio vernija slika podrske nas gradjana. Mislim da bi primenom ovog mehanizma SNS izgubio bar trecinu ako ne i polovinu podrske!
Preporuke:
48
0
38 utorak, 16 avgust 2011 18:27
MILENA ANKIC
Ovaj put cu se sluziti recnikom E-novina,ali ne bas toliko brutalnim(ne prilici mojim godinama).Cim je pocelo"silovanje" po mas medijima o Titu i kako nam je bilo krasno osetila sam da "vonja po necemu"sto bi rekli nasi susjedi.Rat na prostorima nam bivse domovine je zavrsen,svako je dobio svoju drzavicu(samo Srbi nisu) oni su i dalje na stend-baju i svako jutro kad se probudimo plasimo se da li su nam uzeli jos neko parce teritorije.Ali ko pita Srbiju, ona je rasprodata (uglavnom susedima).Sada nam treba mir,da se svi izljubimo(slazem se da nismo ni trebali ratovati),ali ko je inicirao otcepljenje i kukao da je''ugrozen u bivsoj nam drzavi(do koje mi nije stalo ko ni do lanjskog snega). Sada gospodi treba mir ne radi mira vec njihovog biznisa ,da nam prodaju Gorenje frizidere jer kome ce vec Srbima(nemci imju svoje kvalitetnije)i drugu tres robu.Zato nam prodaju pricu o Titu,novom ekonomskom bratstvu i jedinstvu na koje se pecaju(nazalost)glupi Srbi.SRBIJO VOLI SAMO SEBE!
Preporuke:
43
0
39 utorak, 16 avgust 2011 18:31
aleksandar, oslobodjen za malo
Poštovanom autoru, uz konstataciju da je B92 doneo Veliko blato, pardon, velikog brata, što i nije velika greška jer su ova dva medija najveće zlo u Srbiji, koje nam kreira javno mnjenje i kriterijume generacijama mladih, potpisao bih svaku reč ovoga teksta. Mislim da je sada pravo vreme za razotkrivanje podvala koje nam plasiraju mediji u vezi sa održavanjem parade srama, te pritisku kojem je izložen ucenjeni establišment, da ga podrži što se očigledno vidi iz Đilasove žalopojke, a sve u cilju denacionalizacije i destrukciji svih ključnih elemenata svakog društva.Budite pozdravljeni, mislite svojom glavom i rušite vladu svim sredstvima koja su vam na raspolaganju.....
Preporuke:
26
2
40 utorak, 16 avgust 2011 18:45
Stanković Leskovac
Nema šta! Minuciozna analiza naše političke scene i nemoći njene da iznjedri valjanu spoljnu politiku. U potpunosti se slažem da sunovrat odnosno naših nacionalnih interesa, makar to gospodin Vukadinović ne kaže izričito, počinje sa gospodinom Koštunicom, a da se nastavlja sa ''stavovima'' gospodina Vučića (Nikolića).
Kako god, neka nam je Gospod na pomoći. Ne gine nam ''parada''.
Preporuke:
14
3
41 utorak, 16 avgust 2011 18:55
Uroš
Odlično. Potpisujem.
Preporuke:
17
0
42 utorak, 16 avgust 2011 18:58
TO JE TO
Iz svih tih reakcija sa visokih mesta oficijelne srpske politike može se zaključiti samo jedno – EU kandidatura je, kao i „gej-parada“
Preporuke:
29
0
43 utorak, 16 avgust 2011 19:00
XY
"Nataša" je u pravu. Oni koji odlučuju i koji bi mogli da se drukčije postave i prema Briselu i prema Vašingtonu (jer Srbija još uvek raspolaže dovoljnim pregovaračkim adutima) - neće upotrebiti te adute jer to nije u njihovom ličnom interesu. Naime, u Srbiji nekoliko hiljda ljudi živi veoma komotno od lobiranja za učlanjenje Srbije u EU a pri tom se nadaju još unosnijim mestima u briselskoj administraciji i raznim evropskim fantomskim agencijama i kancelarijama.
Jedini način da se stvari preokrenu bio bi da većina gradjana shvati da je put u Evropu put u nacionalnu propast, da prosečan gradjanin članstvom u EU samo gubi, i da u skladu sa tim glasa na sledećim izborima. A da bi do toga došlo, potrebna je osmišljena, energična, uporna i OBJEKTIVNA kampanja obaveštavanja gradjana.
Preporuke:
33
0
44 utorak, 16 avgust 2011 19:24
iza granice!
DORDJE zasto se ne kandidujes za predsednika drzave?
Preporuke:
26
1
45 utorak, 16 avgust 2011 19:37
s.p.Lajković
Vaclav Havel je zabranio da se u Pragu snimaju filmovi ili scene - imitacije u kojima Prag glumi Pariz ili neni drugi evropski grad! Koju količibu novca inače jako pregmatični Česi gube sveke godine -vi nemate pojma ali se niko nije pobunio zbog te odluke !!!
A šta smo mi dali - sve -čak i ono što niko nije tražio, a još i nudimo...Mitrović je možda loš čovek ali je pokazao kako može sve da se odbrani ako se hoće -i umesto da se posluže njegovim načinom naši političari ćute ko ribe ...a neki ga pljuju bez da shvate suštinu.
Evo sad vam je u tekstu ĐV po stoti put objasnio kako je sve mnogo lakše ako se poneki put kaže NE !
Preporuke:
32
2
46 utorak, 16 avgust 2011 19:42
Aco
Tekst neću komentarisati zato što je u tekstu g. Vukadinovića već sve rečeno i zadire u suštinu naših problema, pritom nudeći jednostavna rešenja i mogućnosti našim vlastodržcima kako spasiti bar nešto što se spasti može. I kako povratiti barem malo nacionalnog ponosa i dostojanstva nakon silnih poniženja.
Više me je nagnanalo da ostavim svoj komentar to što sam primetio da na prethodne komentare ima dosta negativnih glasova?! Znači da i onostrana Srbija prati sa budnom pažnjom zbivanja ovde i nimalo im se ne sviđa to što se, za sad tiho i stidljivo, naziru neki obrti kod njihovih omiljenih gospodara. Obrti koji možda (mada ja lično ne verujem u to) ipak počnu da nas edukuju da EU nije jedina, a ni nikakva alternativa! Čuda su možda moguća, ali za sad samo u bajkama :).
Preporuke:
25
2
47 utorak, 16 avgust 2011 20:18
Potanje
ovi silni minusi na ovako dobre komentare su za mene u stvari plusevi
Preporuke:
25
1
48 utorak, 16 avgust 2011 20:44
uporno netolerantan
Ne budimo svi naivni,izbori sa blize.Zahuktava se predizborna masina.
Preporuke:
22
0
49 utorak, 16 avgust 2011 20:54
Prokiso_Đuveč
Alal vera majstore. B R A V O! Čoveče, napravi televiziju kako god znaš. Ovako te malo ljudi čuje. Garantujem gledanost ispred tog famoznog Pinka i 1-ve srpske (o RTS da i ne govorim). Tri meseca pred izbore sa TV NSPM, garantujem dolazak na vlast pravih patriota. A onda će sve biti mnogo lakše.
Preporuke:
38
2
50 utorak, 16 avgust 2011 21:39
Izbori
Izborimo se za PRAVE izbore. Odličan tekst
Preporuke:
26
0
51 utorak, 16 avgust 2011 21:40
Oki
naknadna ''pamet'' naše vlade ostaće samo retorička, opoziciju i nemamo
Preporuke:
22
1
52 utorak, 16 avgust 2011 21:51
banedral
S'obzirom na sva dešavanja od 1990. pa na ovamo ni malo me ne čudi rastakanje naše države,nacije , uma itd itd.Imali smo ljude koji već dugi niz godinu razaraju društvenu srž iznutra i takav trend se nastavio i verovatno će se i nastaviti.Mislim da svih ovih dvadeset i kusur godina našom zemljom definitivno rukovode stranci tj. zapadne zemlje i da posle svih muka i poraza smo doživeli da kao "ratni trofej" budemo ekonomski predati Sloveniji i Hrvatskoj od strane tih istih zap. zemalja ( svi mi vrlo dobro znamo koje su to).
(Hoću reći da čak i ovako devastirani, rasprodati, raspamećeni i poluokupirani još uvek imamo ponešto da ponudimo i čime da pripretimo. A pogotovo tih aduta ima u razgovoru sa bivšom jugoslovenskom braćom – naročito Slovencima i Hrvatima, koji su sa svojim firmama i sa svojim proizvodima za poslednjih deset godina naprosto preplavili Srbiju, a da, sa svoje strane, nisu bili ni malo gostoljubivi prema ovdašnjem kapitalu i još manje prema srpskim državnim interesima.)
Preporuke:
23
0
53 utorak, 16 avgust 2011 21:54
banedral
Sve to je tako lepo g-din Vukadinović lepo sažeo u ovoj rečenici koja možda i ponajviše boli od svih poniženja koje doživljavamo ( da mnogo manji i lošiji ekonomski vladaju zemljom).Mislim da nam ništa lepo ne predstoji u narednom periodu jer ljudi koji su na političkom vrhu su samo nastavak i produžene ruke svih naših zapadnih prijatelja i džaba nam je nadati se da će takvi ugristi ruku koja ih hrani!!!
Preporuke:
22
0
54 utorak, 16 avgust 2011 21:59
Dragoslav Jovanović
Već nekoliko nedelja i mnogi srpski političari daju izjave koje, pošteno i bez predrasuda govoreći, možete samo da potpišete...
...Ponekad, da nema slike uz tekst, čovek bi lako mogao da ih zameni sa Koštunicom...


Kako to da svi pred izbore, da bi privukli glasove, počinju da govore "kao Koštunica", a on i DSS na ivici cenzusa iako takve stavove konzistentno zatupaju? Hoće li neki analitičar TO da nam objasni?
Preporuke:
32
4
55 utorak, 16 avgust 2011 22:25
srđan conić
Ne bih ni je da podilazim sam sebi ali odavno sam pisao a naravno i na sreću nisam jedini da spas Srbiji jedino i samo jedino donosi Rusija. Dakle lakmus papir da li se neko od političara na vlasti opametio je ne da li će promeniti retoriku prema EU već da li će promeniti ponašanje prema Rusiji. Jer u tome je čini mi se glavni problem a što je Đorđe lepo uoičio. Dragan Đilas ne treba nama da govori šta radi EU već jednostavno ne treba Francuzima da da da grade metro.Ne treba Ivica da traži od Tadića da se izjasni o homoseskualcima već on kao ministar treba da donese odluku o zabrani gej parade. To je ustvari preslikana strategija koju sprovodi Borko da KIM Srbija nikad neće priznati. Dakle potrebna su dela a ne reči. Ko misli da narodu još može da prodaje maglu taj se grdno vara. Srbija je spremna za zaokret i on će doći brzo. To narod dobro zna i oseća. Narod zna da je svetlo na istoku. Srbija i Rusija zauvek prijatelji.
Preporuke:
31
2
56 utorak, 16 avgust 2011 22:41
@Dragoslav Jovanović
Tačno tako
Preporuke:
15
1
57 utorak, 16 avgust 2011 22:49
Fristajlo
Ja naprosto ne mogu više da se nadam u "promenu dlake" vukova iz žutog čopora. Njihova osnovna ideja je da ovde traju kao namesnici zapadnih Vlada, i da istrajno sprovode njihove planove i brane njihove interese, koji su direktno suprotstavljeni našim.
Koštunica, kao jedan od retkih koji su to koliko-toliko na vreme shvatili i počeli da se staraju prevashodno o srpskim potrebama brže- bolje je skinut sa mesta premijera, od istih tih koji se sad, šatro, "čiftaju" na nove ucene.
Ne verujem im, jer to nije delo, već priča.
Sledstveno, ne delim čak ni oprezni optimizam autora teksta, jer su nas tim trikovima već uspevali da prevare, i ne dosećam se u čemu je različito ono onda i ovo danas...
Preporuke:
27
0
58 utorak, 16 avgust 2011 23:17
Dejan Milojevic
Odličan tekst ali autor kaže da smo "poluokupirani".
Preporuke:
14
1
59 utorak, 16 avgust 2011 23:35
Nele
I sami znate da ne postoji ta situacija da bilo koji političar nije na neki način"pravio pakt sa đavolom".Pa ipak glavno je pitanje motiv"paktiranja".I jedini koji se bar u tom smislu nije odrekao stavova i ostao dosledan je upravo Koštunica,te mislim da dovođenje pojedinih ličnosti kao što su Dačić,Đilas,Ljajić i drugi na pozicije razmišljanja Koštunice nisu prihvatljivi,i to sa razloga njihove nedoslednosti i aktuelnog menjanja mišljenja prema ličnim potrebama.Jeremić je čovek koga brine budućnost Srbije.Međutim, smatram da je Jeremić morao reagovati veoma odlučnije i ograditi se od pogubne politike Tadićeve,jer bi onda ta njegova briga za državu dobila pravi smisao a on bolji ugled političara.
Preporuke:
19
1
60 utorak, 16 avgust 2011 23:41
Pamtilac
@ Dragoslav Jovanović

..."Kako to da svi pred izbore, da bi privukli glasove, počinju da govore "kao Koštunica", a on i DSS na ivici cenzusa iako takve stavove konzistentno zatupaju? Hoće li neki analitičar TO da nam objasni?"


NEĆE!
Preporuke:
24
1
61 utorak, 16 avgust 2011 23:47
banedral
Zamolio bih Vas sve da mi objasnite jednu stvar, zašto mislite da je taj isti Koštunica mnogo bolji od ovih koji trenutno "vladaju" ovom zemljom?Samo jedno malo podsećanje : za vreme njegovog mandata , ministar unutrašnjih dela iz njegove stranke potpisuje ugovor sa motorolom u vezi biometrijskih dokumenata,Gaša Knežević " reformiše" školstvo tj. početak kraja istoga ,Šiptari proglašavaju KiM nezavisnim (kako vlada reaguje ???) itd itd.Šta je dobro taj čovek injegova stranka napravila tj još bonje pitanje jE ŠTA JE BILO KO OD POLITIČARA KOJI VLADAJU OVOM ZEMLjOM DUGI NIZ GODINA POBOLjŠAO???Mislim da nijedan nije ništa ,već su samo ostavljali pustoš sve veću i veću iza sebe i moralnu i svake vrste!Postali smo grozni ljudi!
Preporuke:
18
6
62 utorak, 16 avgust 2011 23:49
Sta ti bi, Milko Grbovicu?
"Pomalo neskormno zaključujem da sam pomogao g: Vukaidnoviću da dođe do ove formulacije o paktu sa đavolom, onom svojom pesmom Koštunici:

Oni koji tikve sa đavolom sade
svoju dušu mežu na tešku robiju
al' to shvate kasno, na kraju balade
kada im se redom o glavu obiju.

Niko ništa nije naučio iz njegovog jadnog i ogavnog primera."

Evo navedoh celi tekst Milka Grbovica, jer predstavlja uistinu "jadan i ogavan primer"! Ume Grbovic i ponesto dobro da napise, ali mu je ovaj put vaznije bilo da svoj bes izlije na Kostunicu, na jednog od malobrojnih u Srbiji koji su sve vreme upozoravali sta nam se moze desiti! I desilo se - ali Grbovic ni rec da kaze protiv Tadica i slicnih, ne, to ce on posle, prvo da se obracuna sa Kostunicom! Pa jos umislja Grbovic da je licno on, onom svojom bedom od teksta, "uticao" na Vukadinovica?! Bas svasta u "Bozijoj basti"! Milko, crni Milko!
Preporuke:
22
2
63 sreda, 17 avgust 2011 02:26
malo istorije
„Iz svega što sam čuo i video ja sam duboko zažalio što smo se mi na silu Boga obmanjivali nekakvom idejom bratstva i zajednice… Svi oni jednako misle, to je svet za sebe, ma sa kakvim predlogom da se pojaviš… stvar je propala…
Ništa se ne može zajaziti, ničim što bi joj se ponudilo.
Ja sam sa tim načisto. Dvoje nam kao neminovno predstoji: potpuno se otcepiti od njih, dati im državu, nezavisnu samoupravnu, pa neka lome glavu kako znaju, a drugo je, upravo prvo, da u zemlji zavedemo vojnu upravu za dvadeset godina i da se zemlja sva baci na privredno i ekonomsko podizanje, daleko od svih politickih uticaja. Ako to ne može, onda se otcepiti, dati im njihovu državu.
Preporuke:
14
0
64 sreda, 17 avgust 2011 02:26
malo istorije -natsvak
Granice će biti gde ih mi povučemo, a mi ćemo ih povući ne onde gde naše ambicije izbijaju na površinu, nego onde gde istorija i etnografija kažu; gde kaže jezik i običaji, tradicija i najzad gde se sam narod po slobodnoj volji opredeli, pa će biti i pravo i Bogu drago.
A Italijani? Neka im je sa srećom. Neka se oni Hrvatima usreće. Ja sam duboko uveren da se mi njima nećemo usrećiti...
"Ne zaboravite Visočanstvo, moje reči. Ako ovako ne postupite siguran sam da ćete se ljuto kajati".
Preporuke:
16
1
65 sreda, 17 avgust 2011 02:28
SRBOLJUB
OPROSTITE NA PESIMIZMU,zamolio bih vas dragi prijatelji ucesnici tribine NSPM da pronadete na internetu prorocku pesmu SVETOGA VLADIKE NIKOLAJA VELIMIROVICA "NEBESKA LETURGIJA" pazljivo poslusate i sagledate gde je kljuc nasega spasenja iz ovoga u sto smo upali sledeci slepe vodje u liku:SLOBE,VUKA,SESELJA,DJINDJICA,NIKOLICA,CEDE,TADICA,CANKA,KOSTUNICE,i mnogi drugih zaboravljenih manjih i vecih slepih vodja.Svi smo mi neke od njih sledili, neki se razocarali i napustali a neki ostali u svojoj zabludi o velicini i nepogresivosti svoga VODJE.NAS je VODJA GOSPOD ISUS HRISTOS i kad u svome narodu pronadjemo pravog sledbenika NJEGOVOGA u liku nekoga od ljudi iz redova politicara sledujmo ga inace cemo proci po redosledu stihova iz "NEBESKE LETURGIJE" cvrsto sam ubeden u to .NE DAJ BOZE da se to ostvari i zato kazem u pamet se dragi prijatelji koga cete dalje slediti jer vreme istice.
Preporuke:
9
5
66 sreda, 17 avgust 2011 02:30
........
Poletela soko tica siva
Od svetinje, od Jerusalima
I on nosi ticu lastavicu.
To ne bio soko tica siva
Veće bio Svetitelj Ilija,
On ne nosi tice lastavice
Nego knjigu od Bogorodice,
Odnese je caru na Kosovo,
Spušta knjigu caru na koleno
Sama knjiga caru besedila...
Preporuke:
9
2
67 sreda, 17 avgust 2011 03:20
Kina, jedini pouzdan saveznik
Ne verujem ni reci "zutima" iz DS-a: kad "promene plocu", to je zato da opet ONI sviraju! Svoje su odigrali, nakon sto su popljuvali i onemogucili sve koji su mislili drugacije - sad se vidi da su takvi mislili ispravno, a videlo se to i onda. Nema, "puj-pike-ne vazi"! Kao, "zeznuli" smo se, dajte da sami ispravimo to sto smo pokvarili!? "Zuti" iz DS smrt su za svaki pokusaj menjanja politike. Medjutim, u jednom doslovnijem smislu buducnost Srbije bi mogla, mozda i trebala, biti u vezi sa "zutom" bojom! Ko ce biti nas saveznik, ko nas jos hoce ovakve? Rusi su nam bliski, ali oni ni sami bas ne znaju sta ce sa sobom. Dakle, nisu dovoljni Rusi. KINEZI su bili spremni da otkupe dug Grcke - i sigurno bi Grcka ozdravila veoma brzo. Ali, MMF zeli bolesnu, ako moze i mrtvu Grcku. Kako i Vukadinovic primecuje - ekonomija je silno vazna. Zasto da Srbija ne ponudi Kini otkup srpskih dugova - sto bi podrazumevalo kljucnu ulogu Kine u ozivljavanju i "prestrukturiranju" srpske ekonomije?
Preporuke:
13
0
68 sreda, 17 avgust 2011 07:18
Danilo
Sve cestitke g-dinu Vukadinovicu na ovom tekstu.

Pakt sa djavolom su potpisale antisrpske snage jos 1991 god. prilikom rusenja Juge.

Trebalo je rusiti i Srbiju kako ne bi mogla pomoci ni sebi,a ni Srbima preko Drine.

U sklopu tog pakta sa djavolom,za rusenje Srbije,a ne Milosevica,neki DOS-ovi anti-Srbi,uz obecanje da ce doci na vlast,debelo su i placeni,djeca kuponima Mek Donaldsa od 5 DM,a veliki dio naroda je u tu avanturu usao iz naivnosti,vjerujuci u bolji zivot,jer,kako rece Frojd,sto su lazi krupnije,obicni narod u njih sve vise vjeruje.

Pucem,05/10/2000,dolaze na vlast i ruse sve sto je srpsko.Svako od njih ima svoj zadatak.

Zeljko Mitrovic je na zadatku rusenja morala u Srbiji i zato ce mu,uz intervenciju SAD,vratiti jahtu.

Sve sto su vise rusili,od njih se trazilo jos,pa se doslo do zida,smrt ili zivot Srbije.

Sada se ta bulumenta pobojala da je doslo vrijeme za svodjenje teskih racuna,pa okrecu curak,traze izlaz,a gazde su im nemilosrdne.
Preporuke:
21
2
69 sreda, 17 avgust 2011 09:21
M
@Sta ti bi, Milko Grbovicu?

Da si malo pažljivije pročitao taj tekst,tu strofu a bila je i cela pesma pre par nedelja),video bi da se nisam obrušio na Koštunicu nego na njegove bivše pajtaše.

A "ogavan primer". Možda je reč "ogavan" prejaka. Međutim, ta ogavnost se ne odnosi na Koštunicu nego na način kako su po njemu udarili oni koje je na vlast doveo.Kriv je za sve i svašta, za cunami, nemire u UK, hipotekarnu krizu u USA...

Da mene neko tako negde progura,kao što je on ovu garnituru,i ako bih poželeo da ga sklonim i prestignem, imao bih bar malo poštovanja, ne bih se bacao blatom. Ne bih grizao ruku koja me hranila.

E, zato se ovakvi kao ja ne mogu baviti poliitkom.

Ovde je već neko napisao da se kritičari VK dele na 2 grupe:
- Na one koji ga kritikuju što se odvojio od ostatka Dosa
- i na one koji ga kritikuju što je uopšte i bio s njima.

Hajde da umesto "ogavan" stavimo stranu reč "morbidan", prava reč za celu našu tužnu zbilju.
Preporuke:
7
2
70 sreda, 17 avgust 2011 09:27
Sajber Mileva
Hoću reći da čak i ovako devastirani, rasprodati, raspamećeni i poluokupirani još uvek imamo ponešto da ponudimo i čime da pripretimo.


Šta mislite o ovoj ideji: Da neko od naših vođa poruči Kosorki i Pahoru da će zatvoriti vrata njinom kapitalu u Srbiji, ukoliko ne opozovu priznanje Kosova, da li bi taj opoziv stigao istog dana?
Siguran sam da bi.
Jer, jesu Slovenci u EU, ali nema tamo prolaza za njih kao što ga ima kod nas. Ni njinim veš mašinama, ni sokovima, pored tamošnjih. U susednoj Austriji, Hofer, Aldi i Bila prodaju mnogo bolji i jevtiniji.

Naravno, taj opoziv bi usledio odmah, mada ipak posle tužbe koju bi Strazburu protiv svoje države podneo NUNS.
Preporuke:
21
0
71 sreda, 17 avgust 2011 09:33
RS
Spomenik zahvalnosti Francuskoj treba u svakom slucaju premjestiti. Ali mislim da je pogodnija lokacija, periferija Pala, gdje 1995. godine oboren francuski "Mirage" koji nas je, vjerovatno humanitarno, bombardovao. Spomenik se moze ukrasiti ostacima od aviona kojih kod tamosnjih seljaka jos ima.
Preporuke:
22
0
72 sreda, 17 avgust 2011 09:40
Milko
Samo da dodam: Razlika između mene i nekih, (ponavljam: nekih) diskutanata ili čak autora je u tome što ja nemam svoje "miljenike".
Naime, ja nisam kolumnista ili novinar, nego satiričar, i kao takav ne smem se prikloniti nikome.

U vreme "I posle Njega On" , davne 1981-e,izbacili me iz prostorija "Ježa". "Jesi li ti normalan??"
A samo sam malo parodirao Đuliće uveoke, pa sam pisao:
Kad sam bio na tvom grobu
sred bokora divnih boja
ko da mi se priču glasak
šta mi radi Juga moja".

Pesmu kojom je Lane završavao kabare, niko nije smeo da objavi, krajem 89-e, jer se pominjala Kuća sveća.
...Brod komunizma miševi glođu
crvenoj boji drže opelo
a mi još slavimo Velikog Vođu
ljubimo Njegovo ime i delo....

Kad sam pisao protiv SM, to sam opet morao objavljivati u "Javnosti", listu iz R. Srpske, a ovu pesmu Koštunici objavio je list uz Banjaluke.
Pa mi je ovaj sajt zamena za satirični list.
Preporuke:
6
3
73 sreda, 17 avgust 2011 10:06
Vladimir Đilas
Gospodin Vukadinović se svojim perom služi kao mačem; britko i smrtonosno.
Preporuke:
15
1
74 sreda, 17 avgust 2011 12:10
bez alternativni alternativac
Ovo vam je najbolji tekst u karijeri, nema tu šta puno da se doda, kratko,jasno i precizno.
Preporuke:
9
0
75 sreda, 17 avgust 2011 12:59
Acta est fabula
Predstava je završena.
Preporuke:
9
0
76 sreda, 17 avgust 2011 13:00
Audaces fortuna juvat
Sreća pomaže hrabrima
Preporuke:
9
0
77 sreda, 17 avgust 2011 13:02
Condicio sine qua non
Uslov bez kojeg ne biva.



ja bih dodao: KOSOVO kao uslov od strane EU da bi dobili ''neki tamo tkz. status''
Preporuke:
7
0
78 sreda, 17 avgust 2011 13:28
Sajber Mileva
Ako ćemo pravo, Tadić je bio u pravu kada je izbacio aprolu "I Kosovo i EU".
Poraženi smo na oba koloseka.
Preporuke:
10
2
79 sreda, 17 avgust 2011 13:37
Ger
Ne znam za Francusku, ali posto zivim u Nemackoj znam da imaju itekako veliki interes u Srbiji: Nakon katastrofe u Fokusimi, doneli su memorandum o gasenju SVIH Atomskih centrala do 2010. e-ON upravo odpusta 10.000 zaposlenih zbog restruktuiranja, orjentisu se na druge izvore energije. Koje?
Jednim delom se vidi iz novih ugovora (vidi Severni tok) sa rusima a drugim delom na Ugalj. Kao sto znamo na Kosovu se nalaze najvece evropske rezerve uglja i nemci hoce da grade nove Termocentrale.Ali pre ulaganja milijardi evra moraju da imaju jasnu situaciju sa kim potpisuju ugovore: pozeljno je sa nezavisnim Kosovom. Ali ako se mi potrudimo da se to ne desi, onda ce te iste ugovore nuditi Srbiji, bila ona u EU ili ne.
Preporuke:
12
0
80 sreda, 17 avgust 2011 15:06
okica
Već nekoliko nedelja i mnogi srpski političari daju izjave koje, pošteno i bez predrasuda govoreći, možete samo da potpišete. Pored u poslednje vreme nešto zamuklog i skrajnutog Vuka Jeremića, tu su sada sve češće i Rasim Ljajić, Ivica Dačić i Dragan Đilas. Ponekad, da nema slike uz tekst, čovek bi lako mogao da iz zameni sa Koštunicom ili nekim radikalom – baš kao što je u poslednje vreme i Aleksandra Vučića sve teže razlikovati od Čede Jovanovića!?


Treba nam pod hitno NOVA POLITIČKA ELITA
Preporuke:
10
0
81 sreda, 17 avgust 2011 15:08
fOKUS
Slažem se sa analizom g. Vukadinovića, teško vreme nas tek čeka sa ovakvim političarima
Preporuke:
8
0
82 sreda, 17 avgust 2011 15:14
Toša
Kosovo je srce Srbije!!!!!
Preporuke:
11
0
83 sreda, 17 avgust 2011 15:32
F&G
Za uspravan hod potrebna je kicma.
Preporuke:
14
0
84 sreda, 17 avgust 2011 16:18
@RS
Sjajna ideja. Ali to može da se organizuje i u Beogradu. Da se pored postojećeg spomenika napravi paralelno znamenje od ostataka Miraža kojim su "prijatelji" gađali prijateljski srpski narod.
Preporuke:
12
0
85 sreda, 17 avgust 2011 16:22
@malo istorije 17 avgust 2:26
Greškom udario minus. Treba veliko plus, razume se.
Preporuke:
4
0
86 sreda, 17 avgust 2011 20:29
Ger
Ispravka: Atomske centrale gase do 2020, a ne 2010.
Generalno nas samo pljuju preko medija, nema buducnosti bez vezivanja za prave prijatelje, pre svega za Rusiju.
Preporuke:
9
0
87 sreda, 17 avgust 2011 21:07
Predlog
Đorđa za predsednika!
Preporuke:
15
0
88 sreda, 17 avgust 2011 22:04
Milorad
Tek sam sada pročitao ovaj članak.G.Vukadinović, hvala vam.
Preporuke:
5
0
89 sreda, 17 avgust 2011 22:33
Milodan
Bez obzira što je procedura prodaje Mitrovićeve jahte zaustavljena Pink-ova kampanja protiv Hrvatske, sasvim slučajno znam jer ne pratim tu vrstu medija, nije zaustavljena. Naprotiv! Nije nikakav problem što se na Pink-u vodi anti-hrvatska kampanja nego mi smeta što je to skopčano sa ličnim motivima a ne u cilju istinitog i objektivnog informisanja javnosti.
Mediji su sasvim dobro ispratili događaje u Krajini, Kosovu i Crnoj Gori ali to nije bilo dovoljno jer je problem bio u pogrešnoj politici koju su ti mediji, koliko se sećam, "logistički" podržavali.
Što se tiče pomenutih srpskih političara i njihovih izjava, smatram da su izrečene u iznudici (izuzimajući delimično Ljajića) i ne treba ih prihvatati "zdravo za gotovo" a razloga za to ima na pretek, koje ovom prilikom ne bih navodio. Jedan bitan razlog takvog ponašanja naveo je pisac ovog teksta.
Nagoveštaja zdravog razuma nema. Tačka.
Svako ko drži da sebe da je obavešten je znao da će jednog dana na red doći Kosovo...
sledi nastavak...
Preporuke:
5
3
90 sreda, 17 avgust 2011 22:52
Milodan
nastavak..
i to odmah nakon transfera haških begunaca. Ko je umeo čitati "između redova" to je morao znati. O tome sam na ovom portalu bezbroj puta pisao. Dakle, ne može su u Evropu po našim nego po njihovim uslovima. Imamo tu nesreću da smo stali u red iza Kipra, Bugarske, Rumunije pa i Hrvatske. I šta sledi nakon Kosova (da se razumemo, priznanje nije uslov, bar za sada), pritisci, zahtevi, ucene, kako god će se "baciti" na unutrašnja pitanja kao što su korupcija, kriminal, restitucija, monopoli, pravosuđe, mediji, nacionalne (i druge) manjine (posebo u Raškoj oblasti - Sandžaku) i da ne nabrajam dalje.
Logično pitanje: Kada će Srbija ispuniti sve te uslove? Odgovor je, da se ne mučite, NIKADA. I sad' dolazimo na ono glavno. Šta mislite da li se sebe u nabrojanim slučajevima mogu naći političari na vlasti ali i oni u opoziciji? Da li to može biti razlog njihovog evro-skepticizma? Može svakako. Skromno mislim da tome može biti razlog njihovog "uzimanja u razum". A Kosovo je samo dobar izgovor.
Preporuke:
9
6
91 četvrtak, 18 avgust 2011 11:23
savest i istina@banedral
Gaša Knežević ministar u vladi iz koje je DSS izašao 7 meseci po formiranju (25.01 2001 a DSS izlazi 17. 08.2001)

Priča o uvođenju ličnih karata sa biometrijskim čipom počinje u Srbiji 2001. i 2003. godine, odnosno onda kada je tadašnji ministar unutrašnjih poslova Dušan Mihajlović, pod veoma neuobičajenim okolnostima, naručio od kompanije Motorola opremu za biometrijske putne i lične isprave u vrednosti od 100 miliona evra.

Povodom secesije Tačijeve narko države, šta je, po Vama, Koštunica trebao da uradi - da uvede zemlju u građanski rat ili zavede vojnu diktaturu?!

Izgleda da ste i vi priključili onima koji su postali "grozni ljudi" koji lažu iz neznanja ili iz interesa.
Preporuke:
8
1
92 četvrtak, 18 avgust 2011 16:49
profesor
E moj Vukadinoviću...
Preporuke:
4
4
93 četvrtak, 18 avgust 2011 20:07
slobodan 50
vratih se iz krajeva, gde su dedovi ratovali za ovu pustoš današnju...da li se, pink i ta jahta mažu na hleb?pink i jahta i sva ostala seljačka subkultura je bit?i tema za pisanje?pa skretanje pažnje je totalno, kada uspeš da zavedeš i one koji ne misle ko režim, a to ovde, često polazi za rukom svima, što će reći, da smo, totalno okruženi...izbori se bliže, a slobode u srbiji nema...pa sad, vi "razmišjajte" kao oslobođeni za malo, ali i to je podmetačina, koji naši dedovi nisu zaslužili!!!kafa u vlasotincu, u restoranu košta 30 dinara i retko ko svrati da je popije, a baš je ukusna.izgubićemo mi i bg pašaluk, ako nastavimo ovako, kao pred ove izbore...šta je sa malinama i zašto je paradajz tako jeftin?šta je sa strujom, tv pretplatom, plinom, bankama, kamatama i denacionalizacijom?samo fale još i oni "različiti", pomoć eu i zbogom srbijo!koncert riblje čorbe je bio fantastičan.
Preporuke:
11
6
94 petak, 19 avgust 2011 09:34
Vladimir
Svaka čast autoru, odavno ne pročitah bolji tekst. Samo se plašim da je za ove na vlasti sada kasno da raskinu pomenuti pakt, on ih je i postavio tu gde jesu. A ovi u opoziciji, bojim se da bi ga oni tako rado sklopili, i hoće, čim im se ponudi.
Preporuke:
9
1
95 petak, 19 avgust 2011 13:45
Todorović Bojan
Na Vašu žalost Vukadinoviću, a sreću nas u Srbiji - neće se ništa desiti kao rezultat i nastavak ove „veličanstvene potvrde Vaših stavova“.
Najpre zato što ona i ne postoji osim u Vašoj mašti, a zatim – zato što naši aktuelni vladari koliko god loši – ipak imaju tračak zdrave pameti. Ne verujem da će iskoristiti Vašu maestralnu procenu da ( parafraziram ) Koliko god bili sa nogama u grobu – još uvek imamo mogućnost za samoubistvo.
Rizikujem da me protumače kao Lukovića, ali ja nikako drukčije ne mogu da shvatim „savet“ da se iznurena, polumrtva zemlja odluči da uvodi sankcije ostatku sveta, jer „još ima čime da pripreti“?!
Čime osim brutalnim sumanutim samoubistvom?
Zabranićemo im da nam naprave metro ?
Poslaćemo ih da ga grade u Prištini?
Da im naudimo?
Da nisam pročitao svojim očima – ne bih verovao!
Samo još kad bi hteli svi da skoče u bunar na Đorđetov mig....
Ali teško.Uvek ima janjičara kojima je draži njihov život od Đorđetovog inata...
Zato smo dovde i došli...
Preporuke:
7
10
96 petak, 19 avgust 2011 16:38
nataša @ Bojan Todorović
Vi biste da budete sa celim svetom.
Moje mišljenje je da čovek može biti samo sa sobom, pa i samoga sebe ponekad glumi. Najveći domet je da čovek ne glumi samoga sebe ne go da bude on, takav kakav je sa svojim vrlnama i mana, zaslugama i krivicama.

Vi me podsećate na svoga imenjaka i prezimenjaka iz Soko Banje koji je uspostavio vezu sa celim svetom tako pto je kao mladi policajac prodavao municiju Šiptarima. Kad ga je provokatopr DB-a provalio izbačen je po zakonu o bezbednosti, da se ne krši tajnost izvora. Zatim je uspostavio kontakt sa "vodećim intelektualcima" koji su mu pomogli da dobije spor jer nije izbačen po zakonu o radnim odnosima i dobio je milionsko obeštećenje što je izbačen iz policije.

On je "prodajući" Šiptarima što ima uspostavio vezu sa "svetom" i srpskim milionima.

Vi smatrate da je to ispravno, a sve ostalo pogrešno.

To što se vašem imenjaku Bojanu Todoroviću isplatilo ne znači da to valja tako.
Preporuke:
7
4
97 subota, 20 avgust 2011 01:38
Rodoljub
Aferim Djordje,
Pored Dveri Srpskih vi ste retki patriota koji dobro misli, radi i pise. Bilo bi tuzno da nije zalosno, za nas ljude iz inostranstva da gledamo godinama kako Srbija propada zajedno sa svojim narodom vodjena Janjicarima i poturicama, tako da nema pravog Srbina medju njima, sem sitnih boraca za svoje sitne i prljave interese. Kad je moj dugogodisnji sef u Njujorku, inace crnac, mi pricao da ce Amerika propasti, danas mi je rekao da je to znao, ali ne moze da veruje da se to tako brzo dogadja, da ni sam ne moze da veruje vise u ono u sto je bio ubedjen jos pre 10 godina. Tako i ti Djordje, tvoji pravedni stavovi, razmatranja ce se obistiniti mnogo brze nego i sam budes mogao pretpostaviti. Dogodice se. Dolazi. Svete je u krizi i menja se strahovito brzo. Mi Srbi smo spori i uvek zadnji kapiramo, ali kad ukapiramo tesko onom ko nam na put stane. Dozivecemo mi Djordje jos makar jednu novu vlast u nasoj maloj Srbijici. Kakva ce ona biti, videcemo.
Preporuke:
6
0
98 nedelja, 21 avgust 2011 11:35
slobodan 50
g.rodoljube, nije to rekao đorđe...rekli su tu mnogi, pa i ja...kada sam prvi napisao da nadolaze rusija i kina, neupućeni su hteli da me zgrome i da me ismeju, a sad se, ti isti, ovde prave pametni...ne želimo, da odabaremo pravi put, put na istok i tako rešimo sudbinu našeg naroda..."ne želimo", jer medijumi rade punom parom protiv srbije već 20 godina...međutim, ja sam optimista, jer verujem u nauku, odnosno, genetiku...
Preporuke:
7
0
99 petak, 26 avgust 2011 23:10
Luka Mihajlov
Bravo Profesore!!!
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner